جامعه مدیران فرهنگی ایران


فرهنگ مانند هوایی‌ست که تنفس می‌کنیم. 
 
بسیاری از اندیشمندان، هنرمندان، سیاست‌مداران در طول تاریخ به اهمیت و نقش فرهنگ در شکل‌گیری روح یک جامعه تأکید داشته‌اند. این مقوله پراهمیت در هر جامعه همیشه تحت تأثیر سیاست‌های حاکمان و طبقات تأثیرگذار و روشنفکر در آن جامعه بوده است. گاه لایه‌های زیرین یک جامعه با تشکیل خرده‌فرهنگ‌ها به مقابله با فرهنگ رسمی و حاکم جامعه می‌پرداختند و گاه در راستای فرهنگ رسمی و حاکم به تقویت شاخصه‌های فرهنگی آن سرزمین. 
 
با توجه به اینکه حوزه فرهنگ، حوزه‌ای گسترده و پردامنه است، لذا می‌بایست ارکان مهم آن در جامعه شناسایی و عوامل اثرگذار در مورد بررسی و کندوکاو قرار گیرد. 
 
جامعه مدیران فرهنگی ایران که متشکل از اساتید، دانش‌آموختگان و مدیران حوزه فرهنگ است، در نظر دارد با ارتقاء سطح دانش مدیران فرهنگی در کشور، بررسی معضلات مدیریتی در حوزه فرهنگ، شناسایی چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی و تقویت ساختارهای فرهنگی کشور در راستای حفظ انسجام ملی، حفظ ارزش‌های اسلامی-ایرانی، تقویت هویت ملّی و یکپارچگی میهن ارزشمندمان گام بردارد. 
 
جامعه مدیران فرهنگی کشور در راستای وظایف و دغدغده‌های فرهنگی دلسوزان و تلاش‌گران حوزه فرهنگ از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود و با آغوشی باز از رهنمودها و پیشنهادات فعالان حوزه فرهنگ و هنر کشور استقبال خواهد کرد. 
 
فرهنگ ما هویت ماست.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید