واکاوی کلان روایت غول‌ها در کتاب  ابرروایت غول‌ها تالیف علی نیازی

برای دریافت راهنمای بازی روی تصویر کناری کلیک کنید

درباره کتاب

زندگی بشر مملو از حکایت‌هایی است که از باورهای گذشته الهام گرفته‌اند و بخش عمده‌ای از زندگی اجتماعی و فرهنگی بشر را شکل می‌دهند. اندیشیدن به غول‌ها بر شئون زندگی بشر سایه افکنده و تجربیات و ادراکات انسان‌ها را از جهان پی‌ریزی ‌‌کرده است. در کتاب حاضر، کوشیدیم با رویکردی علمی و مدیریت فرهنگی به کاراکتر غول‌ها بپردازیم. افسانه‌ها بخشی از فولکلور (باورهای مردمی‌) یک ملت و بخشی از گنجینه‌ی فرهنگی و تاریخی ما به حساب می‌آیند؛ بنابراین اهمیت جمع‌آوری و ثبت این افسانه‌ها به مثابه‌ی ترمیم و بازنمایی آثار باستانی در موزه است. هدف نخست، پرداختن به باور مردمی به غول‌ها و هدف دیگر، اپوخه کردن این مفهوم در شکل امروزی است. برای این تحقیق کیفی از روش روایت‌پژوهی Narrative inquiry استفاده کردیم. برای رمزگشایی مسئله در میان تفاوت‌های معنایی و تجربه از غول‌ها و ارتباط میان متن‌های داستانی و تفسیرهای آن از روش چهارمرحله‌ای روایت بهره گرفتیم. شناسایی و انتخاب کنشگران، جمع‌آوری حکایت‌ها، تحلیل سه‌لایه‌ای و روایتگری مسئله‌محور، منجر به آگاهی و ارائه پیشنهاد در این باب شده است. این قبیل روایت‌ها در‌خصوص غول‌ها در ذهن بشر همچنان فعال باقی مانده است و طی سال‌های اخیر هزاران بار به آن پرداخته شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است و رسانه‌ها به‌خصوص ماهواره، تلویزیون و سینما همه‌ساله به این سوژه پرداخته و بخش عظیمی از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در ژانرهای مختلف را به خود اختصاص داده است.

83

مشتری راضی

91

کلیک و بازدید

هزار

روایت خود را بازگو کنید

درباره بازی

1)      افزایش اطلاعات عمومی در خصوص غول ها و اساطیر ایرانی
2)      افزایش مهارت ارتباطی و کلامی با بازیکنان و خرده فرهنگ های ایرانی
3)      ایجاد روحیه خلاقیت
4)      تقویت مهارت تصمیمی گیری و ریسک پذیری

فلسفه بازی/ چرایی بازی

این کتاب از منظر فلسفی، ادبی، فرهنگی، رفتارشناختی و... به بررسی موجودی افسانه‌ای به نام «غول» پرداخته است. نویسنده در این کتاب، رد پای غول‌ها را در اساطیر و افسانه‌ها، ادبیات کهن و ادبیات معاصر ایران و جهان، نقاشی‌ها و آثار حجمی و گرافیکی و... دنبال کرده است.​​​​​​​​​​​​​​ ابرغول‌ها یک بازی برد گیم و کاملاً ایرانی است،‌ برگرفته از کتاب ابرروایت غول ها اثر علی نیازی است.  قوانین بازی بسیار ساده است و یادگیری آن برای آشنایی با فولکور های باستانی و آیینی ایرانی مفید خواهد بود. این بازی برای شما فضایی صمیمی ، رقابتی و سرگرم کننده ایجاد می کند و باعث تقویت روحیه خلاقیت و دید استراتژیک می شود.

کاراکتر/ براساس کتاب

ما برای حیات باورهای مردمی یک بازی بُردگیم طراحی کردیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید